12 maj 2012

Soffan min vän.

Vi hade en riktigt trevlig kväll med Ida igår, Amanda sjöng endast i en halv timme så 10€ var det nog inte värt. Men hon var annars grym! Så söt :) Idag känns det som att man skulle ha varit ut och rojvat ordentligt igår, fast det blev endast några cider. Bra så, skulle inte ha lust att gå omkring med skallebank idag heller. Jag steg upp vid halv 10 och bänkade mig i soffan, här ligger jag ännu. Har sett några avsnitt av serien Sjukhuset, jag är så himla taggad av att få börja jobba nu igen. Det känns som att man faktiskt börjar ha en del kunskap nu så då blir det också roligare att jobba. Nu ska jag bara vänta så Johan kommer hem från jobbet så ska vi se va vi hittar på. Vi ska också provköra en Audi över hälgen så jag tror vi ska vilsna mot Replot ikväll om vädret blir fint, sist vi skulle och se på Replotbron hade den drunknat i dimma, så vi missade i princip hela saken. Det skulle även sitta fint med mat vid Café Rondo idag, jag skulle absolut inte orka göra något här hemma. Latmansdagar ;) Men nu måste jag nog söka fram "frukost", har haft magkatarr igen så jag borde egentligen inte släpa med måltiderna. Men vad gör man när man inte är hungrig :) 

Nästan lika snygg som igår kväll, hehe.
Barbierosa naglar är söta just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar