3 december 2011

Nya tag, nya möjligheter.

Här sitter jag då än en gång, med en ny blogg på gång. Tidigare har jag aldrig riktigt lyckats med vare sig bloggar eller dagboksskrivning, men kanske jag nu har mognat lite för att kunna skriva om sånt som verkligen intresserar mig (och varför inte er läsare också).
Mina intressen ligger över brett område, därför koncentrerar jag mig inte på endast en sak, eller att bara skriva om min vardag.
Känn er fria till att våga kommentera precis vad ni vill, vare sig det är positiva eller negativa saker.

Jag kan inte garantera att mina uppdateringar blir regelbundna. Hittills har jag tänkt skriva då något vettigt slår mig i tanken, då kanke innehållet blir mer intressant.

Kommer nu att ta mig en god natts sömn för att se om jag kan få en start på denna livslånga process imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar