3 december 2011

Från mig, till er..

Goder afton på er alla!
Igår när jag lade mig snurrade tankar i mitt huvud om denna blogg. Det jag egentligen grubblae på var hur jag ska få detta att fungera, hur jag skall väcka intresset hos er läsare. Då slog tanken mig- dendär "en punkt om dagen- listan" som så många bloggare väljer att presentera förr eller senare i sina bloggar. Jag tänkte ge den ett försök, så kanske ni också lär känna mig bättre. :)

Dag 1: Presentera mig själv.
Jag har alltid problem med att presentera mig muntligt eftersom jag är en person som man kanske behöver umgås med för att riktit lära känna mig. Men som sagt en ung kvinna som väntar på studiernas slut så jag får inleda arbetskarriären, dra in lite pengar så jag hinner leva lite loppan innan det blir dags att fundera på familjebildning. Jag har vuxit upp mitt bland landsbygden där alla känner alla, därifrån jag kanske fått lite trauma och därför blivit mera av en blyg person. I högstadiet var jag lite av en "apan känner alla, men ingen känner apan", sambon beskriver mig även som folkskygg. Jag är oftast snäll men inget änglabarn. Som liten rymde jag ofta hemifrån, dock sprang jag endast till nån av storföräldrarna. Jag är lite av en fartdåre och oförsiktig när jag rör mig i trafiken ensam, vilket har resulterat i att jag har backat in i én bil och skrotat min första bil efter att jag fick körkortet. Nu är jag ju trots allt äldre och mognare, och förhoppningsvis förståndigare.

Jag tror detdär var jag i stora drag, avslöjar man för många detaljer är det ju inte lika kul i framtiden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar