27 januari 2012

Dagavill.

Här sitter jag idag igen, men med lördagskänslor fast det är fredag. Hade en lagom kort dag i skolan, sambon for just iväg mot jobbet och här lämnar jag igen. Vädret är underbart, blå himmel med solsken samt -10 grader. Jag skulle absolut gå ut en vända om jag inte var så förkyld, har värk runt hela bröstkorgen efter nattens hostande. :(
Planerar nu att ta en middagsvila med Coldrex bara solen hinner gå ner en bit, missar man solljuset känns det som hela dagen vore bortkastad.

Annars har jag inte något speciellt på agendan idag. Hade tänkt gå till stan för att söka lite kosmetik till syster dyster, men det får bli tills imorgon. Idag tvättar jag bara lite kläder och tar det lugnt.
Imorgon blir det att ställa sig norrut igen för att hälsa på parenteserna. :)

Ha en trevlig hälg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar