5 mars 2012

Livet har sina goda stunder.

Vädret är fortsättningsvis underbart trots att de nu har varit lite kyligt. Sambon satt hemma och kämpade med slutarbetet när jag kom hem idag, och jag fick då agera lexikon och tolk. Efter att han for till jobbet for jag till stan och njöt av att bara vara. Handlade en Anatomicals handkräm för 4€ på Kicks och 2 kassar mat för hela veckan, wc-papper för ett år framåt och färg till printern för under 30€. Tror jag aldrig förr har varit så glad efter att ha "plåttrat" lite pengar. Sökte även arbetssandaler men hittade inte några fina in i stan, så imorgon far jag via Kenkä Extra när jag kommer från jobbet. Hade nog sagt till att jag inte skulle jobba mer efter sportlovet eftersom praktiken börjar nästa vecka, men för att de var riktigt riktigt i knipa så kunde jag ju bara inte säga nej, och det är som tur bara ett 07.30-13 pass. Får lite mer pengar att spara till Ålandsresorna då bara :)

Något mer speciellt än så hade jag inte på hjärtat för tillfället, så nu förflyttar jag mig i köket för att göra middan som idag blir fyllda suzzini med sallad och svampröra. Tänker för omväxlingens skull gå på LCHF-dieten en stund igen. Siktar mig även in på att träna aktivare sen när praktiken har börjat då jag förhoppningsvis har lite mera fritid.
Hoppas nu ni alla fått en bra start på er nya vecka och att den fortsätter med framgång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar