27 augusti 2012

Ärtsoppa.

Jag tar ut lediga dagen på riktigt och ligger näck halva dagen, va e nu bäter än he! Men ja borde väl flytta på arslet och ta mig en dusch, för att det sen ska löna sig att söka fram några kläder. Jag luktar som en kar som inte vet om något som Axe, ser ut och låter som en Volga trots att mina stämband sakta men säkert håller på att vakna till liv. Jag har ätit en fet frukost för 2, med sill. Och påbörjat en ny bok, Lycka nu och tänkt på några av mina vänner som också kunde läsa den boken.

Idag ska vi veckohandla och planera veckans mat. Vi kunde också hitta på någon mat med det som gömmer sig i våra skåp. Idag har jag beställt blingblig från crazy- factory, och på fredag e de tilipäivä och jag ska s-h-o-p-p-a. 8 dagar tills skolan börjar igen, och jag återförenas med mina kära rutiner och jävliga kamper med skoluppgifterna, det ena me de andra.
Trevlig måndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar