3 september 2012

365 dagar.

Idag har jag och Johan vår första riktiga årsdag, ett år sen vi förlovade oss. Det var nog det bästa som vi gjort, jag har nog aldrig tvekat eller ångrat över det beslutet. Och flera dagar har jag kunnat konstatera att jag nästan blir mer kär med tiden :) Det är nu jag njuter av livet, med Han vid min sida!
Ikväll ska vi fira lite smått och äta på nån restaurang, vilken vet  jag inte riktigt ännu men jag vill ha en biff och efterrätt!

Nå, hälgen med detox är också undan, och det gick helt ok fast jag fuskade 3 gånger med 3 teskedar av något gott. Mest har jag saknat salt, och det beror säkert på det att jag tappat så mycket vätska. Vågen visade -1,7 kg i mårse, och det är inte illa för att hända på 3 dagar. Imorgon börjar vi med träning pånytt (inte idag för det ryms absolut inte i vår tidsschema).

Idag får jag även besked från Folkhälsan om jag blir sexsnackare eller inte. Intervjun förra veckan gick helt ok, så det är väl nog bara ens tankesätt och personlighet som bestämmer det sen.

Idag ska jag också göra något nytt, så om jag kommer mig för ikväll ska jag fota de nyaste sakerna jag har.

Nu ska jag äta en välförtjänt frukost och sen brumma iväg till Jakobstad. Om jag hinner återkommer jag ikväll :)


Älskar dig Johan. 

1 kommentar:

  1. ni e nog the-it-couple! tror itt ja kendär nan som passar så bra ilag som er faktiskt :) grattis på er dag! hoppas ni har e riktit bra!

    SvaraRadera