1 september 2012

Fænanamma.

Hade tänkt ronda hela stan igår med Johan i armkrok, men vi hann inte med hälften heller. Så jag gjorde det själv idag. Inte allt och alla ställen, men det nödvändigaste. Nya mappar till både mig och Johan, 3 par byxor, nån top och t-skjorta. Relativt billigt med tanke på mängden, men trots allt närmare en 100 lapp. Jag vet vad min pappa tänker när han råkar ta en väg förbi mitt konto. MEN, allt har varit nödvändigt, praktiskt och allt har kostat under 35€/st. Jag lär inte behöva något nytt under den närmaste tiden (förutom underkläder som jag är väldigt kräsen med!), och för vintern borde jag också ha kläder så jag tål. Räkningarna betalade jag också idag så nu skall resten av pengarna sättas undan, endast en nödvändig summa för måndagens bravader lämnar jag kvar. Och på tisdag är det stöd-dag, så då kommer pengarna in som delvis blir slösade vid Fontana på onsdan. Förfärligt med detta studieliv, int na sårts ordning. 

Nu ska jag förbereda min middag och alla mellanmål jag ska ha med mig till jobbet, om en timme får jag söka mig dit igen. Mitt näst sista skifte. 

Och du förbannade granne som än idag lyssnar på konstig musik! (synd att han har sin musik så hårt så han knappast hör något av min om jag skulle höja nivån.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar