31 augusti 2012

Detox.

Så, idag började jag på en 3 dagars detox kur. Till frukost mixade jag en gröt av selleri och ett äpple med lite kanel i, och det var nog allt för lite för mig på morgonen men jag stakade genom förmiddagen på jobbet utan större problem. Till lunch hade jag då en megasallad, som jag inte orkade äta upp. Den gjorde jag av persilja och 2 sorters salladsblad, tomat, mycket gurka, en avokado, frön/nötter och färska fikon. Som mellanmål har jag ätit ett omoget päron som inte smakade nånting alls och en banan, nu på kvällen ska vi se Ted på bio så jag får väl plocka ihop en fruktsallad åt mig. Fast lite har jag fuskat, en tesked ostkaka som bjöds åt åldringarna på jobbet, middag åt vi vid Subway så jag tog en sallad med tonfisk och nu en sked av sista banoffe pajen. Vadå dålig självdiciplin? ;) Imorgon ser väl min meny ganska likadan ut, tyvärr. Men det är bara tre dagar, det ska man nog klara av! På måndag har vi årsdag sen vi förlovade oss, så då minsann ska jag äta något riktigt gott! :)

För övrigt ser jag också fram emot måndagen, jag har en hel del fuffens på agendan förrän vi far ut och äta. Så väntar jag även på paketet från Crazy- factory och på en gåva till en kär vän. Fick paketet från Nelly igår och enda som riktigt föll i smaken var en stickad kofta och 2 nagellack. Alla byxpar jag beställde uppfyllde inte alls mina förväntningar så det är ju tur man får returnera dom.

Lönedagen till ära har jag varvat en del av affärerna och hittade en stickadtröja, en top som går att ha med halaren och från Indiska fick jag äntligen mina efterlängtade gardiner till rabatterat pris.
Men nu ska vi börja ställa oss för att möta upp Emma på bion :) Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar