22 oktober 2012

Måndagstankar.

Kom för en stund sen från jobbet, egentligen var jag ledig idag men tänkte passa på att förtjäna några extra slantar eftersom jag småningom får börja söka mig till mot frisören, där jag sen får spendera några slantar. Kul va, att det ska gå så jämnt ut alltid :)
Sitter och googlar på idéer, och jag har en idé men vet inte om jag vågar slå till så stort. Blir nog att fråga frisörens åsikt först och sen chansa och hoppas det blir bra. Borde också handla hem hårfärg sen så jag får fyllt i utväxten, som nu är 4-5cm.

På tal om allt mellan himmel och jord är det på ett sett mysigt nu när det börjar bli så svalt där ute. -4 grader i mårse, vilket hade varit mera okej om man inte hade behövt skrapa rutor. Ett problem hos oss denna vinter är att vi endast har en bilplats med värmarstolpe, och 2 bilar som gärna vill stå på dendär platsen. Förra vintern fick jag också en cupévärmare som ännu inte blivit installerad, men den sku säkert jobba mer en gärna denna vinter. Min bil skulle iaf inte klaga, å inte jag heller. Börjar snart känna mig lite gammal för jag vill nämligen inte sätta mig på en kall sits, och sätesvärmaren på cuahfförsplatsen har fått spunk och det börjar ryka ur sätet om man sätter på det. Det luktar ordagrant grillad röv de få gångerna det har blivit testat.

Nu blir det att slänga i mig lite mellanmål och sen pyser jag iväg, fick order om att hämta någon bildel på samma väg, suck. Det lär väl synas sen om det blev några större förändringar med knoppen min ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar