20 oktober 2012

Nattflum.



Huhhu, trodde nog andra natten sku gå bättre än första men nu börjar det nog vara ganska tungt. Har tittat på tv X antal timmar och surfat en del, nu just försöker jag förbättra mina läkemedelskunskaper genom att snoka på Lääkkeet ja hinnat om olika mediciner som används här, Escitalopram, Lyrica, Cymbalta... Heavy stuf, fast egentligen tror jag nog att det inte fastnar så mycket i ett såhär trött tillstånd. Har försökt ladda med té, nötter, Sisu och lite choklad men nu börjar nog kroppen ge upp, fick lite hjärtklappning för en stund sen också. Det som ger hjärtklappning är nog att ronda i mörkret, då man måste kika in i varje rum. Jag kan väl erkänna att jag är lite mörkrädd i vissa situationer.

Egentligen hade jag ju inget vettigt att skriva ner här, men jag måste bara få tiden att gå. 2h 25 min kvar så får jag också göra det som alla andra kloka människor gör just nu- sooooooooova. Och imorgon ska vi då norrut för att hämta lite ved och jag har lite kunder att ta hand om.
Nää nu får jag nog hitta på något annat, dehär va heller int så uppiggande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar