13 mars 2013

LP it is.

Jag börjar tydligen bli bra på dehär att inte hinna blogga. Men knappast är det många som gråter över det, det är ju ändå bara de samma 10 som alltid läser bloggen.

Men en snabb dagens överseende ska ni få. Det står alltså LP i min kalender onsdag till fredag. Dvs dagar då vi endast skall jobba med lärdomsprovet. Nästa vecka är lite likadan, vi har endast ett seminarie på måndag eftermiddag och sen sitter jag bland böcker och artiklar resten av veckan. Ska bli spännande att se hur många nervsammanbrott jag får.
Annars leker livet på som vanligt. Foten börjar äntligen kännas bra så ikväll ska jag unna mig något gott och nyttigt, det kommer att bli ett väldigt kärt återseende med gymmet! Det kommer att bli en utmaning att kunna hålla mig tills ikväll, men det blir likväl som en belöning efter dagens prestationer. Sen när Johan kommer hem ska vi också en vända in till stan och handla lite småsaker. Och då ska jag unna mig tulpaner! Det kan behövas något vackert att se på nu när jag sitter i köket dehär dagarna.
Igår beställde jag hem 4 par löpskor och hoppas innerligt att något av paren passar, för de var inte allt för dyra och alla 4 paren var väldigt snygga! I helg ska jag också ronda sportaffärerna i stan och se hurudant utbud de har fått in. Och pengarna jag köper löpskorna med kommer från den finfina Didriksons jackan som jag köpte i november, men nu har den endast hängt i skåpet en månad för att jag ordagrant har drunknat i den. En liten viktminskning (höhö 7kg) kan göra stora under! Ska bli spännande att se hur mina träningskläder sitter nu när jag gått ner 2kg sen jag var och tränade sist, dvs 3½ veckor sen.

Men nu ska jag ta tag i litteraturen en stund, halv 12 ska jag befinna mig hos frissan så det blir en bra paus i det hela. :) Hoppas ni får en skön dag, om inte annat så ska ni försöka njuta av det underbara solskenet!

Haha, här liknar min näsa Morrans ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar