20 september 2013

One whey.

Ja har flera gånger varit inne på fitnessgurus hemsida och tänkt beställa någonting, men det har alltid stannat på att jag inte kunnat bestämma mig för vilken smak. Idag va ja sugen på en tidning, och såg då att man med tidningen Hälsa & Fitness fick en provsmak på ett proteinpulver från One whey.
Nu har jag precis kommit hem från gymmet så det passar ypperligt att pröva på den! Måste nog säga att jag var lite skeptisk till att det ska blandas i vatten, och jag som gillar mjölkens krämiga smak. Men nu efter att jag prövat den är jag överraskad både över smaken och konsistensen. För att smaka päron och yoghurt smakar den riktigt bra, lite som svag päronglass. Den är inte alls grynig eller mjölig, och löser sig snabbt. Ett plus för produkten att den nu också finns i portionspåsar, som jag skulle ha nytta av när vi reser hemhem och vill ha med mig något annat än proteinbars.
Ja ger produkten i sin helhet 4/5 muskler, så bara vi får undan flytten och slipper våra gamla proteinpulver blir det nog att pröva på One Whey på riktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar