13 december 2011

Är goda idéer guld värda?

Dagarna, och tiden, går så fort nu före jul. Har lämnat in de sista uppgifterna och ställer in hjärnan på viloläge nu. Jag inleder jullovet imorgon, och det blir inte alls för tidigt. Jag har nu inhandlat 2 julklappar, alltså har jag några kvar. De några som är kvar har jag absolut ingen idé om, så jag hoppas jag hittar nåt fint som faller både mig och de som skall få dem i smaken. 

Var på ett skönt gympass med väninnan idag igen, och som pricken på i:et prövade vi infraröda bastun. Oj så den gjorde susen! Sist jag prövade den fick jag springa på wc resten av dagen, så jag tror verkligen den gjorde sitt. Jag har alltså som mål att mista några cm här och där och anser då att jag inte förlorar något om jag även badar i infraröda bastun eftersom den sätter fart på slaggämnen. Medan vi svettades nämnde jag för första gången för någon att jag funderat på att skriva en sexblogg. Efter en kort stunds diskussion kom jag fram till att jag slopar den idén, men om jag känner för det under "vardagliga bloggskrivandet" kanske jag kryddar innehållet med några tips.
Ändringarna som behöver göras i bloggen och presentationen får dock vänta några dagar än, även den officiella publiceringen av denna blogg. 

Fick lite städskåv, men med motta, ikväll och plockade undan det mesta onödiga. Har även tvättat 2 maskiner med kläder så det doftar så gulligt och rent i lägenheten. :) 

Snart får jag söka mig till sängs för att orka upp till årets sista föreläsning imorgon. Sov gott allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar