18 december 2011

Dagen efter dag 2.

Som ni ser är jag inte den aktivaste bloggaren, utan skrivern är jag känner för eller när jag känner mig ensam.

Vi hade julfest med klassen i torsdas och var då ut på middag, och efter middagen besökte vi stans populäraste krog. Kvällen blev inte allt för dyr, men ack så mycket stryk min kropp fik ta emot. Är huvudet dumt får kroppen lida, detdär dumma citatet som oftast stämmer in 100%! Igår var jag ganska nära döden, fick i mig lite mat 16 tiden men gröna hissen aktiverades en timme därefter. Hade alltså ingen vidare matlust under resten av kvällen heller, så jag tvingade i mig chips för att inte hålla magen allt för tom. Idag är det då lördag och jag har hangover day 2. Det har hänt mig en gång tidigare och då var jag lite yngre och levde loppan på sommarlovet med mina bästaste vänner. Hangover day 2 innebär inte endast orkeslöshet, lite skallebang och morkkis, utan i mitt fall drabbas jag då också av magkatarr. Dendär ogillade vännen som besöker mig allt för ofta, och som det inte finns någon snabbverkande medicin för. Jag har nu förberett mig inför natten med banan och té som skall lugna magen, får se om den har någon vidare effekt. Blir väl att inleda en ny medicinkur imorgon igen. Jag börjar bli van med dendär smärtan som kommer och går, men att den även drar ner humöret och sexlusten är inget vidare. Speciellt inte nu när också p-piller kartan är tömd och det är några dagar sen man sist blev omhändertagen.
För övrigt var klassfesten helt succé, jag borde endast gå till krogen för att söka min bolero som av nån anledning inte hittade hem?..

Nu ska jag nog söka mig till sängs så jag inte är arg som ett bi imorgon pga. sömnbrist :) Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar