18 april 2012

Blablabla

Det finns en sak jag länge funderat på, det togs nångång upp bland frågorna i X3M's Sex och sånt. Får man bryta kontakten med vänner man inte trivs med?
Jag vet inte om jag skulle ha balle nog att göra de, men jag känner att jag kanske skulle må bättre om jag gjorde det. Men sen finns dom ju också på facebook, så fast jag lovade mig själv att inte snoka på deras sidor tar det inte många dagar tills jag hittar mig själv snokande pånytt, bara för att jag vill veta vad de sysslar med. Vilket onödigt dilemma egentligen. Men det handlar alltså om personer med många problem som jag längre inte orkar bry mig om, jag stör mig på allt de personerna gör, jag tvivlar på att de personerna har mig som "favorit"...

Nåja, känn er fria till att kommentera saken, jag vill höra andras åsikter :) Nu salkkarit!

3 kommentarer:

  1. Att "bryt kontakten" tycker ja låter lite brutalt.. Men att sätt ner tid på människor som man int får nånting tibak av e bara onödigt. Man borde istället ta vara på di som verkligen ställer upp för en tillbaka :) he va min åsikt! ..o int ere väl föbjudet ti snok? eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Nåjoo, he e väl liti ti ta i. Men fatta poängen i stora drag :p Å du har nog en poäng i din åsikt, tackar för den :)

    SvaraRadera
  3. ja föstår ho do tänker jär.. no har e funnits mang mänskor i mett liv genom åren som ja helst åv allt bara sko ha vila "kast ut ur livi". men har jo aldri had na staka ti jö na toko, så di har no sakta men säkert bara glidi ur livi istelli. kanski smidigari he å?! (man kan jo ignorer dem tills di fattar vinken)
    fö tillfälli har ja faktiskt ett dilemma me en person som ja väldit gärna sko säg "tack å adjö" åt, men he e jo int så lätt he helldär, tå man har känd varader läng.. dessa livets dilemman!

    SvaraRadera