16 april 2012

Sunny monday.

Vädret var ganska mysigt idag trots att det blåste, igen. Denhär staden lär väl aldrig bli utan nån kall vind. Vi hade båda sovmorgon och för ovanlighetens skull har vi sovit som stockar. Vi, eller snarare Johan, tyckte att vi igår skulle testa Kamasutra spelet vi köpte med presentkortet vi fick till jul, det har legat och samlat damm nu en tid och Johan dammade av det igår när vi städade. Det var nog lite lustigt spel till en början innan man fattade poängen och kunde slappna av, slutet blev sen riktigt bra ;) Trötta och belåtna blev vi båda, hehe.
Igår bestämde jag mig också för att bryta gottakedjan jag nu råkat fastna vid ett par veckor, så vi åt upp sista godsakerna igår. Idag åt jag en läcker sallad som jag gjorde på issallat, tomat, kikärter, kidneybönor, päron och Brie ost, som mellanmål hade jag smoothie enligt LCHF. Så gott och enkelt! Imorgon ska jag försöka orka ta mig till gymmet från morgonen, eller så blir det lite hemmaträning så jag får sova lite längre.

På tal om väder och vind så har dagen annars varit helt ok, aningen tråkig kanske för att vi inte hade många patienter att ta hand om idag. Men däremot har det varit skönt med en slapp måndag. Hoppas ni också har haft en mjuk start på veckan, nu skall jag nog bryta kontakten mellan Johan och Top Gear. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar