7 april 2012

Glad påsk då!

Nåja, vi är nu tredje dagen på Åland och inte har vi blivit besvikna. Tvillingarna är underbart söta och Milja och Axel har vuxit till sig en hel del. De stämmer att dom inte hålls små länge, så de e synd att dom bor så långt ifrån och man missar en hel del vad de sysslar med.
Imårse började både jag och Johan springa på wc och nu har vi då spysjukan. Jättekul alltså, eller nåt... Men när det gäller dethär så är jag ganska skadeglad, jag minns när hela min familj låg hemma och spydde på samma gång för 4 år sen och även då var jag enda som var uppe och inte brydde mig något vidare om att vara sjuk. De 11 andra som också är här hos mosters nu är ute på stan så det är riktigt tyst och skönt här nu. Hoppas bara man är piggare imorgon när det är dags för dopet, skulle ju vara synd om man inte var sugen på tårtor och annat gott ;)

Hoppas ni får en skön hälg allihopa, kom ihåg att inte äta för många påskägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar