3 april 2012

I väntan på påsken.

... sitter jag i morgonrock och äter torkade bananer i vitchokladyoghurt och mandarin.
Inatt hade jag mitt sista pass på den första delen av årets praktik, jag passade alltså på att ha natt pass. Jag kunde ha gjort ett bättre val, jag hann int sova nå igår före jag for iväg till sjukhuset så redan vid 12 slaget var mina stackars ögon röda och trötta. Där vid 3 tiden gjorde det ont att blinka och det kändes som att Mr. Beans tändstickor hade fastnat i mina ögon. Men jag överlevde.

Har egentligen inget viktigt på hjärtat nu heller, borde gå i duschen och sen tänkte jag ta en snabbis i stan eller GW gallerian, borde hitta dendär koftan jag har jagat i över ett halv år nu. Igår fick vi också våra Didrikssons jackor, och de satt ännu bättre än förväntat! Nu vill jag ha riktig vår och ingen mera snö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar