31 maj 2012

50 av 100.

Nu har jag halva utbildningen bakom mig och jag kan nu kallas närvårdare, jag har endast lika mycket kvar nu då. Vilken frihet, jag börjar äntligen se ett ljus i slutet!

Jag borde ju vara skitglad nu över att sommarlovet börjat, men min start på dagen var nog av annan åsikt. Johan kom hem 1 tiden inatt och efter det fick jag ingen ordentlig blund. Det gick nog helt bra att stiga upp 8, men nu sitter jag här och hänger. Sen påväg mot skolan krockade jag för första gången med en cyklist, ett blindstyr som tydligen inte kunde väja med sin 1000€ tävlingscykel. Tönten bakom styret kunde heller inte be om ursäkt för sin del, utan det var bara jag som fick vara den trevliga finnen och be om ursäkt, fråga om både han och cykeln klarade sig och till slut ge ett litet leende som sista ursäkt. Egentligen borde jag väl ha sparkat i hans cykel och ropat IOTIN! Haha. Mentalvårdstenten gick nog helt ok och idag eller imorgon får vi resultaten från engelskatenten vi hade igår. Till råga på allt får jag ingen lön idag eftersom mina skift var för sent denna månad så de skulle hunnit bli utbetalade. Jag har en 100% FML dag! Så borde jag diska och mappa in alla skolpapper och städa undan dom över sommaren, aldra helst vill jag bara sova en stund å äta en stor boll, eller varför inte två bollar SIA glass! Men det har man inte heller råd med. Suck, ja vill ha min födelsedag nu!

Nåja, dehär blev ju ett mindre trevligt inlägg nu men de flesta vet väl att alla har sina sämre dagar. Önskar jag kunde pierca mig nu, är så otroligt sugen igen! Nu tänker jag sätta på nån film och hoppas jag somnar till den, så kan ja sen på eftermiddagen sitta ute på terassen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar