31 maj 2012

Over and out.

Detdär fml varade inte så länge :)

Jag blädrade genom bilder jag tagit med telefon under tidens gång, och hittade en bild på vår vän som en gång följde med oss till Vasa. Han liftade med oss från Jeppo, han sa att han inte stod ut med dammet som just då svävade runt i huset eftersom pappa renoverade. Han var ganska tystlåten, satt väldigt snällt och jag undrar nog om han inte sov hela vägen. Först när vi kom till vasa såg han lite sur och hängig ut och saknade en del hår, men det tog inte många dagar förrän han vänjde sig och började se gladare ut. Vi gav honom också en hjälpande hand med tvätten och gav honom en stadig grund att börja leva på. Jag pratar alltså om denna vän...
Mr Green, vår garderobsblomma.

Nu åker jag in till stan och trösthandlar mig ett nagellack och sen ska jag lacka naglarna så sommarvackra så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar