23 maj 2012

Crocs.

Hur många av er äger ett par äkta Crocs? Jag har 2 par som jag nöter på, ett par gulliga grisrosa som längre inte är så rosa efter att jag haft dom i ca 4 år, och ett par vita som jag har nu i skolan och på jobb. De är tusans praktiska och lätta, sköna att gå i men för en med lite mer vikt blir nog fötterna lite trötta efter att stått i dom i 8h. Men nu när jag snokade runt på nätet hittade jag en reklam om Crocs, och hur snygga är inte sneakersen och sandalerna med kilklack med tanke på att de är Crocs? Själv visste jag inte att det fanns så många olika modeller, de man har sett på folk har varit de vanliga klumpiga tofflorna, stövlarna, ballerinorna och flip flopsen. Men att det alltså finns snygga vardagsskor också, nu lyfter jag nog på hatten! 
Kika gärna in på sidan, ni kommer att bli överraskade! Priserna är heller inte helt omöjliga, tycker jag.. Jag blev så glad när jag nu hittat fler par skor som man vill betala för, för att de är snygga, bekväma och håller länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar