23 maj 2012

Dagens i- lands problem.

Jag försöker övertyga mig själv om att jag faktiskt borde gå till skolan på eftermiddan, bara för att vi har engelska, å jag borde återuppliva min usla engelska. Men något i mig säger att jag skulle sitta där i onödan, jag är trött, har ännu värk i axlar/ nackparti och huvud, varken näsan eller halsen är i bättre skick och jag kunde istället försöka reda upp vårt hem som för tillfället är ett litet kaos. Iofs kunde jag syssla med engelskan här hemma och skriva uppsatsen. Tvättade 2 maskiner med kläder och annat smått igår och nu vill jag bara tvätta en maskin till så skulle äntligen tvättkorgen vara tom, det är länge sen den faktiskt har vari tom. Det skulle också ta en stund att planera resten av veckans mat och sen när Johan kommer hem skulle vi kunna gå och haska tid på stan.
Jag borde väl nog börja med att dra upp persiennerna trots att det ser lite grått ut, sen klä på mig och hitta på någon brunsch. Ha en bra dag allihopa :)

Smoothie med mango och hallon är sååå gott :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar