8 augusti 2012

Även jag nappar på trenden.

Detta åstadkom jag idag när jag för första gången prövade på det. 
Mina naglar med grått och babyrosa. 

Emmas naglar med rosa och babylila. 

Dethär kommer garanterat att experimenteras med i fortsättningen. Lätt och kul att göra, och så finns det ju oändligt många färgvariationer! 

Bilderna på lägenheten får ni ännu vänta med, hann inte städa tillräckligt mycket idag så jag skulle ha fått några acceptabla bilder, men inom en snar framtid blir det nog ;) Hoppas på att hitta gardinerna till vardagsrummet före också...

Nu har Johan prövat båda kakelugnarna och de tycks fungera riktigt bra. Sprakar mysigt gör det iaf. Nu blir det en tur genom duschen och sen kryper jag ner i vår sköna säng för att orka jobba i morgon igen. Hej på er så länge!

2 kommentarer:

  1. Vad har du använt för nagellack?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På mina Mavalas Liverpool och Miami. På Emmas Make up stores Carola och Mavalas Soho. Som under/överlack använde jag Essies Three way glaze, och så satte jag ett lager vitt under färgerna för att få dem att synnas tydligare.

      Radera