15 augusti 2012

En onsdag morgon.

Igår gjorde jag förhoppningsvis ett smart beslut och köpte mig ett par barfotaskor av Merrell. De kilometrar jag promenerat i dom nu har dom varit helt underbara. Det tar en tid att gå in dom så att fötterna och benen vänjer sig vid att jobba på nytt sätt, så nu har jag en orsak till att ta en promenad när jag har död tid.

Vaknade idag och trodde jag hade förstört hela lediga morgonen med att sova för länge. Men nej, klockan var strax före 9 så jag hävde i mig ett glas med vitaminer, kollade läget på datorn och gick sen ett varv runt Metviken (3,55 km) i rask takt och prövade på att jogga några sträckor. Det var vindstilla och solen lyste från en blå himmel, jag hade bara gjort lite fel val av kläder och satt på mig långbyxor så det blev lite svettigt.
Nu ska jag bara hoppa i duschen och äta min gröt, sen får man väl söka sig till jobbet igen då. Tänkte faktiskt ta cykeln idag, bara för att jag känner mig så hurtig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar