21 augusti 2012

Och en tisdag.

.. som jag gärna kallar onsdag. Vet ej varför.

Men nu sitter jag här igen, efter 2 dagars arbete kommer den gyllene tredje, LEDIGA, dagen imorgon. Och jag är redan rastlös. Som bäst sitter jag och snokar på Adlibris ifall jag skulle hitta något nyttit och lärorikt, istället för att gå på gallerian och handla något onödigt. Egentligen hade jag tänkt gå ut på en lenkki, men både näsan och halsen känns irriterade så jag tror inte det skulle göra så susen att flåsa i kall luft.
På jobbet rensade vi tidningsbuntarna med Allers, Hemmets journal osv, och i förbi farten nappade jag åt mig några sidor med smarriga resept på bakverk. Det som stör mig nu är att jag inte får baka för vi behöver inget gott. Fast egentligen är jag heller inte så snål, men det är ju alltid kul att stöka till det i köket ;)

Nu ska ja se om jag hittar några böcker att klicka hem och sen ska ja försöka läsa igenom den boken jag läser nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar