14 september 2012

Honey, I'm home.

Så hittade jag dem även denna gång. Skolningen var helt suverän och jag fick mig en ursnygg jobbväska och t-skjorta. Och för att inte prata om all information.. I flyget på väg hem till Vasa fick jag nog lite fuktiga ögon när jag tänkte på hur snart jag skulle få kasta mig om halsen på min älskade Johan (och Emma som också var med och välkomnade mig hem) och för att jag själv var på väg hem under tiden som familjen var på väg till Helsingfors för att de flygit iväg till Turkiet. 

Ikväll har vi nog endast då myst framför tv:n och ätit gott. Imorgon fortsätter vi på lite samma linje med inflyttningsfest, och om lilltårna sitter kvar med sina brutala skavsår ska jag försöka ta mig till gymmet en tur. Börjar bli lite trög i axlar och nacke igen när man bara suttit stilla. 

Nu har jag iaf visat att jag är tryggt hemma och nöjd över att få sova i egen säng inatt, i lugnt och tyst hus. Vi hörs imorgon om jag hinner :) Nattnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar