17 oktober 2012

Godmorgon världen.

Jag vaknade först vid halv 9, kände mig riktigt utvilad och energisk för jag hade sovit ostört och utan att vakna en gång under hela natten. Johan stönade något från sig att han inte heller kunde sova längre, så vi log och drog oss en stund och funderade.. Nåväl, vi somnade och vaknade nu kl 10.30! Jag kände genast hur mitt humör var annorlunda än 2 timmar tidigare. Nu är jag nästan stressad, över ingenting egentligen. Men jag hade hoppats få ta morgonrutinerna i lugn och ro och njuta av att få spendera tid med Johan en morgon. Näänä, nu ska han typ duscha och äta lite sen frukost och sen bege sig till jobbet. Så då får jag också äta, packa träningsväskan och bege mig till gymmet. Det kunde vara värre, och egentligen borde jag inte gnälla över något, men nu kändes det bara fel att sova 2 timmar till helt i onödan.

Så jag bjuder på en morgonfrilla och tänker lyssna på musik (vilket jag sällan gör från morgonen). Hoppas ni får en bra dag iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar