6 oktober 2012

Suck denna rubrik.

Denna stad levererar fortfarande ett väldigt grått och trist väder, men egentligen stör det inte ett dugg. Medan Johan är i jobb till kl 14 försöker jag skriva på skolarbeten, om sexuella myter och tabun. Intressant jo, men svårt att hitta någon riktig information. Det handlar inte riktigt om detdär vanliga "börjar det växa hår på händerna om jag runkar för ofta?" eller "man måste ha sex minst 2 gånger i veckan för att det skall kallas aktivt sexliv", så det är tyvärr inte bara att googla på myter om sex och ta det som låter mest skrattretande.
Nåmen till sanningen då, jag är inte riktigt taggar på skolarbeten idag heller. Jag har skrivit nästan en halv sida löpande text, men det är mest bara egna tankar så nu borde jag hitta några bra källor att skriva om. Så det blir ju mest till slösurfning och andrasakerroligareänskolarbeten.
Så fick jag just ett meddelande av Johan som frågar om jag vill ha det i rött, grönt, blått eller silver? Vadå det? Jag minns vi pratade om något vi behövde, som han skulle se om det fanns på jobbet. Men hur hårt jag än tänker så kommer jag inte på vad det var vi pratade om. Tidigare en dag var det tändare, och han kom hem med några silverfärgade tändare. Och de fungerar utmärkt, såndäna långa som är bra att ha när man skall tända på ljus i lyktor så man inte behöver lyfta ut ljuset. Så nu återstår det att vänta en stund och se vad han kommer hem med, han sa det fick bli rött. Hmm...

Sen äter vi gårdagens home made pizza och så ska vi väl norrut en tur. Kvällen blir väl slapp och skön sen igen.

Haha, måste bjuda på denhär bilden. Den är tagen förra vintras nångång, men den beskriver oss så bra. Vi apor i ett nötskal. Puss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar