24 november 2012

Good morning Vaasa.

Vaknade redan 09:15, visste egentligen inte om jag ville stiga upp redan då, men det har nästan varit olidligt varmt i sovrummet igen för att vi eldade så redit i spisen igår. Jag strök mig över håret ett par gånger och tänkte naah, it's not too bad! Var ändå tvungen att ta en titt i spegeln för att se hur läget var i verkligheten. Det blir vattenkamning även idag.
Min älskade morgonfjong.

Igår hade vi det väldigt gemytligt och mysigt på tu man hand. Vi åt gott och stökade till det i köket riktigt rejält, men attans så gott det blev! Sen under tiden vi värmde bastun spelade vi kort, och Johan som sade han var rostig vann mig med 3-0. Ikväll blir det garanterat några varv till, men utan vin.

Nu blir det dags för lite frukost, nagellackning och städning, och sen tänkte jag gå på ett pump pass kl 12. Sen nalkas det kalas i Oravais. Imorgon blir det några timmar jobb och sen får tiden fyllas med det vi känner för. Hoppas ni också får en trevlig helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar