26 november 2012

Svett fifän.

Dagens träning är över! Hade planerat att gå på body pump med Sonja, men sista platsen togs framför näsan på mig. Så jag kompenserade med spinning, typ ett halvt år sen jag sist var på det! Jag täntke drunkna i svett, men det var sååå värt det! Det gick förvånansvärt bra, min mus överlevde utan några krämpor och jag såg inga stjärnor. Däremot domnade mina skinkor bort i slutet men då var det destu skönare under återhämtningslåten.
Nu får jag svälla i soffan en stund och bara slappa. Har intagit extra dosen protein och sen ska jag bara duscha. Sen ska jag också skicka in en beställning till fitnesstukku. Det kliar så in i helskota i fickan, jag vill ha nya träningskläder nu och inte först till jul! På tal om träningskläder så hade jag bestämt mig för att gå till H&M idag för att köpa en ny träningstop, pga den kalla vinden som svepte över torget gick jag in till Top sport före, och det var som en lottovinst! De hade ett parti träningstoppar och t-paitor för 9,90, dvs billigare än H&M:s. Tröjan är nu testad och den fick godkänt!

Så kliar det också i dansfoten, endast 2 väckningar kvar så blir det sitz, det ska bli sååå kul! Men nu ska jag fästa mig vid salkkarit en stund till ;) Tjadå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar