27 november 2012

Kära jultomten.




Fast jag kanske inte uppfört mig exemplariskt i år heller, så önskar även jag mig några julklappar.

- En träningsväska eller ett presentkort till någon sportaffär så jag kan välja en själv.
- Presentkort överlag, så jag kan handla lite nya kläder, främst sportkläder.
- 25 cm tallrikar ur röda Eden serien från Pentik (eller kaffekoppar, tekoppar, assietter...)
- En pulsklocka, gärna Polar FT7.
- Presentkort till Fitnesstukku (går att beställas på nätet).
- En ny kamera, gärna en vit Nikon J1, eller bidrag till en sån.
- Hackmans Savonia kaffeskedar 6st.

Jag/ vi behöver inga handdukar (har inte rum med flera i byrån, och vi hinner inte ens använda alla) eller lakan (våra sängkläder är från Ikea och har sina egna mått).

Fårskinnet köpte jag ju redan, och det används redan flitigt :)

 Med detta önskar jag en trevlig lillajul, och förhoppningsvis hinner några snöflingor färga marken mysigt vit. Nu ska jag söka fram resten av julpynten och reda upp lite i hushållet än en gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar