8 november 2012

It's been a sunny day.

Jag slår vad om att det är vädrets fel att jag varit så aktiv idag, det har varit helt underbart väder fast det blåste ganska kallt. 

Imårse steg jag upp med Johan och så åt vi en fet frukost. Johan for till skolan och jag lämnade hemma, slösurfade en stund och satte jag allt sexsnackar material i plastfickor (jag ville undvika att pappren kladdar ihop av glidmedel eller dylika mönjor), sen lackade jag köksbordet och så kom Johan hem och äta. Jag åt också och sen trotsade jag träningsvärken och cyklade iväg till gymmet. Idag blev det 35min EF danza, "trampade" 10 min med armarna och promenerade/ joggade 12 min på löpbandet, och till sist såklart 10 min stretchning. Det gick riktigt bra trots att alla muskler var mer eller mindre sjuka. Har inte kunna räta ut på armarna ordentligt för att jag var så limin i bicepsen. 
Diskbänken är överfull igen så nu blir det att röja undan allt, sen ska jag lacka bordet ett varv till och sen får jag hoppa i duschen och ställa mig iväg på vip- kväll på Vila. Hoppas det inte fastnar många plagg i händerna, men en kofta eller finare vardagströja skulle inte sitta fel. Eller så kanske jag borde knida ordentligt och bara addera några saker på julklappslistan sen ;)

Men nu iväg i köket, annars hinner jag inte med allt innan dagen är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar