7 november 2012

Onsdagsträning.

Mitt liv ligger lite på sparlåga känns det nu, känslomässigt är jag lite upp och ner och allt som händer är mitt fel. Men, när ett par är osams är man tyvärr två om det hela.
Idag känns det dock som mitt humör fått en vändning för stunden.

Igår var jag 1½ timme på gymmet; 15 min på löpbandet med några intervaller, 20 min styrketräning för armar och ben, 45 minuter TBC och 10 min stretchning. Det kändes riktigt bra idag, ingen värk men t.ex. när man gick 3 våningar i trappor kändes det lite i benmusklerna.
Idag blev det bara en timme; 10 min på crosstrainer, lite övningar för låren och 30 min power core. Blev ca 10 min stretchning här hemma sen. Gav verkligen järnet på power core, och för en gångs skull kände jag att jag förtjänade dendär klappen på axeln! Jag tror, och hoppas, att det kommer att kännas av imorgon. Beroende på hur det känns blir det kanske ett pass imorgon också.

Nu har jag 2 lediga dagar framför mig, och jag har egentligen ingenting att göra. Hushållet är ganska okey för tillfället, tvättkorgen är knappt halvfull, mat har vi för 2 dagar framåt och jag har egentligen inga viktiga ärenden. Fast om jag blir riktigt uttråkad tror jag bestämt att det blir ett besök till Carpelan cosmetics nån dag ;) Därifrån skulle jag behöva en ansiktskräm och några nagellack. Så väntar jag även på min nya vinterjacka och ett packet till mig och syrran från Nelly.

Tror det får räcka såhär för denna session, jag återkommer då jag har något vettigare att skriva om. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar