14 november 2012

Lillördan.

Om int ja sku hålla reda på dagarna sku ja absolut int gissa att det är onsdag, denhär dagen har haft med sig en konstig känsla.

Näst sista skiftet gick riktigt bra, fick bekanta mig med läkarrond och bildterapi. Jag hann bara sätta mig i bilen och köra ut från sjukhusområdet då jag kom ihåg att jag glömde min teckning i personalrummet. Jag ritade av en bild på en hund och en katt som jag tyckte beskrev mig och Johan på ett lustigt sätt. Det blev absolut ingen höjdar teckning, men rätt nöjd blev jag! Ska se om jag kanske vågar sätta upp den sen när jag får hem den på fredan ;)

Idag var jag och hämtade mitt och syrrans paket som innehöll lite smått och gott. Jag har ännu inte hunnit pröva något annat än sport- bh:n men den var total flopp. Jag hade läst på några forum att folk skrytit på den, priset kändes inte allt för högt och den såg bra ut. Jag tvekade länge innan jag bestämde mig för att beställa en i storlek L, när jag sen öppnade det idag stod det L/36-38 på lappen. Den kändes genast som någon billig kopierad turkprodukt. Och den satt ju inte alls, den var helt enkelt för liten. Och det jag hann känna med den på mig var att den inte stödde alls som de hade skrivit, den påminde om en bikinitopp man hade som barn.

Så nu tänkte jag gå över till min önskelista för i år (åldersmässigt är jag inget barn, men det är ju bara så mysigt att få skriva dendär önskelistan varje år):
- Hackmans små skedar/ kaffeskedar 6st
- presentkort till sportaffär (jag skulle behöva en träningsväska och tränings-bh, och vill ha en pulsklocka)
- ett fårskinn att sätta i förarsätet då inte rumpvärmaren fungerar
- bidrag till kamera
- Pentik Eden serien, i rött

Så de så. Nu kom apan hem så nu ska vi väl försöka sällskapa den stund vi hinner före det är sovdags igen :) Ha de tills vidare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar