9 maj 2013

Grå, gråare, gråast.

Och idag känner ja mig lika grå som himlen. Har nog en liten gnista nånstans som vill ja ska aktivera mig, men ja tycks inte få fram den.
Vi sov relativt länge idag och sen åt vi frukost i lugn och ro. Riktigt mysigt och passade bra en "söndag" som denna. Johan for till Oravais för att uträtta vårliga sysslor och här sitter jag med LP dokumentet framför mig. Det går framåt, men lååååångsaaaamt. Lärarnas kommentarer har inte hjälpt mycket, jag vill inte riktit förstå vaför di int e nöjda me de vi åstadkommit hittills. Ännu måste det "utvecklas", "innehålla fler källor" och vad annat. Jag vet att det lätt blir för stort arbete, för brett område att skriva om. Och då tappar jag garanterat gnistan!
Här mellan varven jag försökt skriva något vettigt har jag slösurfat och slösurfat. Hittat på orsaker till att inte skriva. Det går heller inte bra.
Hade också tänkt gå till gymmet idag för att träna bort träningsvärken jag har i axlar och skuldror, men det hamnar jag att göra senare för att syrran meddelade att hon snart tänkte börja fixa mat. Sen väntar jag bara tills klockan blir 18 och jag får söka mig mot Oravais, för att sen åka vidare till Vasa igen. Imorgon har vi båda jobb, jag borde ha en vilodag för att orka cykla 44km på lördag och förhoppningsvis hinna njuta av finvädret mellan kunderna. Nåja, färdig svamlat om allt och lite till här nu. Vi hoppas det blir ett roligare inlägg nästa gång :)

Oxygen_large

P.S. Ja e säker på att jag har använt rubriken i ett tidigare inlägg, men har för dålig fantasi för att ändra på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar