20 juni 2013

I brist på annat.

Så blir det ett kort inlägg här. Jag har inget spännande att berätta om men iaf får jag ju lite tid fördriven genom att tänka vad jag kan skriva här.
Men först kan jag lyfta fram mina fina föräldrar som gav mig födelsedags pengar i förtid. Så i måndas på morgonen begav jag mig till Avancia och skapade ett medlemsskap. Mina lediga stunder är räddade och jag behöver längre inte fundera på hur jag kan träna effektiv hemma utan vikter. Så det var nog en av de bästa födelsedagspresenterna på länge! :)
Men sen har jag ett annat dilemma, vågen visade endast -1kg sen jag stack från Vasa, men trots att jag ätit som en gris här och gjort "man-tager-vad-man-haver" mat så har nog några centimetrar försvunnit här och där. Så nästa projekt blir att besöka H&M i hopp om att hitta ett par byxor som jag inte behöver ha bält i för att få dem att inte rasa ner. I samma dilemma ingår även (minst) ett bältesköp, för de bälten jag tog med mig hemifrån hann jag inte göra nya hål i och nu använder jag sista hålet i alla bälten. Viktminskning på gott och ont alltså. Sen om jag också får andra pengar till födelsedan så ska jag köpa ett par träningstights i rätt storlek och träningshandskar.

Nå nu har jag ju äntligen fått spenderat typ halva lediga dagen och nu tänkte jag gå till Maxim och se efter nån födelsedagspresent till kusinen Axel som också fyller år imorgon. Sen inväntar jag Ida hem så ska jag locka henne med till stan en vända, sådär i brist på annat som vanligt :) Livet börjar sakta men säkert kännas okey här på ön. Med andra ord tror jag nog att det går att bo här i 2 månader och 3 dagar till. Huhhu alltså.

If I Pour My Heart out, Are you Here To Listen..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar