27 augusti 2013

Dags för bilder.

Till köket har vi tänkt oss tapeter i stil med dethär.

Fyndade några nya gröna och randiga plagg att pryda garderoben med.

Borde bestämma oss för väggfärg till tamburen i nya lägenheten.

TILL SALU! Oanvänd H&M klänning, storlek 40, 7€.

TILL SALU! En gång använd klänning från Elise Ryan, storlek L, 20€.

TILL SALU! En gång använd Vero Moda klänning, storlek XL, 22€.

TILL SALU! Max 5ggr använd H&M kavaj med volanger i midjan, storlek 42, 6€.
Sent på fredag kväll landade jag hemma i Vasa. Min plan fungerade, jag överraskade Johan till tårar när jag kom hem en dag tidigare än vad han var informerad om. Trots allt hann vi med en tur till Juthbacka i sällskapet av Sonja och Emil, helgmys, besökte den närmaste släkten och ett kalas förrän vi inledde vardagen pånytt. I måndags rondade vi byggaffärerna och sökte golv och väggmaterial till nya lägenheten. Några pusselbitar har fallit på plats, men ännu krävs lite planering. Vi ränsade även bort alla för stora plagg ur vår garderob. I mitt fall blev det nästan 2 fulla Ikea påsar som skall till loppis. För Johan gäller det att köpa en ny kostym eftersom hans 2 sprillansnya nu hänger på stackarn. Idag och imorgon får jag underhålla mig själv medan Johan är på kurs i Helsingfors. Fick in lite euros på kontot idag så jag passade på att ladda upp med några nya basplagg. Besökte även Sonja en stund på väg hem från stan. 

Dethär blev ett fett och stelt inlägg, men min gnista tycks vara lite på språng ännu. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar