20 augusti 2013

Om att otåligt vänta på hemfärden.

Nu börjar jag verkligen få myror i brallan. För första gången på hela sommarn känner jag nu en riktig hemlängtan. Jag blir rastlös genast jag gör något, tänker hela tiden på alla jag saknar där hemma... Mentalt har jag börjat packa, fast det får nog dröja tills torsdag så jag får tvättat alla kläder först.

Nu återstår det 3 arbetsskiften. Det återstår att baka kladdkaka till jobbet, föra cykeln till mosters samt ta farväl av busungarna, njuta några sista stunder av öns fina miljö, besöka Niska och Anna & Aldo för att få i sig lite gott.
Nu ska jag ännu ronda de lokala affärerna och handla lite smått så jag har mat till de sista dagarna. Vädret visar även sin bästa sida dehär sista dagarna så jag ska nog passa på och ta några cykelturer.
Träningen är lite inaktiv denhär veckan i och med att mitt kort till Avancia gick ut i fredags. Så idag nöjde jag mig med lite Insanity och andra goda klipp från Youtube.

Nu ska jag ställa mig stadsfin och njuta av den lediga förmiddagen. Ha en skön tisdag alla ni andra också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar