8 augusti 2013

Om saknad, om framtid, om planering.

Dagarna minskar, efter imorgon har jag 9 skiften kvar. På måndag spenderar jag en hel dag i Stockholm med Ida. Oj så vi kommer att bränna pengar, oj så jag ska förnya min garderob! Vi kommer helt enkelt att ha en ledig dag som spenderas på tjejernas vis.

Jag sku riktigt på riktigt ta tag i slutarbetet, men plötsligt ville inte mitt internet delas från telefonen varken till min eller Idas dator. Komiskt va?! Just nu funkar det till Idas, men ja kämpa å försöka en bra stund igår innan övre makten hjälpte till. Nu har jag iaf laddat ner en del material som jag behöver till ett grupparbete vi jobbar på under praktiken, så den kommer jag att fortsätta lite med.

Jag nämnde tidigare om en spännande sak, och den spännande saken växer. Den kräver lite planering och tid, men sen blir det nog bra. Igen. Så är det ju oftast, för att det ska bli bra krävs det lite jobb och pappersarbeten.

Nu ska jag börja förbereda mig för ett kvällsskifte, och imorgon ännu ett morgonskifte före nästan 5 dygn ledigt.

P.S. Jag har nu nått ett mål, min nuvarande vikt ligger strax under 70kg. Och jag vågar skryta på att jag varit duktig, och kommer att vara det i fortsättningen också! Även några centimetrar hade fallit bort sen vi flyttade hit, trots lite fester och annat smått och gott. 

1 kommentar:

  1. duktit duktit! önskar att jag snart å ska få skriv att ja e under 70.. men he e no en lang väg ti he nojyst :/

    SvaraRadera